Chcesz więcej?

linkwithin

niedziela, 3 czerwca 2012

Sałatka ze świeżych warzyw z fetą

Szybka, smaczna i naładowana witaminami, ale o tym chyba nikogo przekonywać nie trzeba :) Zamiast tradycyjnie w takiej sałatce używanej oliwy, ja użyłam jogurtu greckiego i sosu czosnkowego. Nie wygląda już tak ładnie, ale jest moim zdaniem smaczniejsza. Fotografowanie sałatek nie jest jak dla mnie rzeczą łatwą... proszę o wyrozumiałość :)


 Składniki:
  • sałata lodowa (4-5 liści)
  • papryka czerwona (1/3)
  • nieduży pomidor
  • 2 duże łyżki jogurtu greckiego
  • 1 łyżka sosu czosnkowego
  • ok. 80 g sera typu feta pokrojonego w kostkę
  • odrobina posiekanego szczypiorku
  • szczypta świeżego oregano i bazylii
  • kilka kropli soku z cytryny
  • sól i pieprz do smaku

Warzywa kroimy, umieszczamy w misce, dodajemy wszystkie pozostałe składniki, mieszamy i doprawiamy solą i pieprzem. Ja swoją porcję wzbogaciłam jeszcze otrębami owsianymi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

fb