Chcesz więcej?

linkwithin

wtorek, 14 lutego 2012

Sos curry na zimno



Znalazłam kiedyś ten wspaniały przepis w internecie, niestety nie pamiętam u kogo. Może autorka go rozpozna:) 
Od razu go wtedy zrobiłam i od tej pory stale gości w mojej kuchni. Sprawdza się jak do tej pory jako dodatek do nachos, kanapek, krakersów, domowych hamburgerów, a nawet do parówek czy jajek na twardo
Składniki:
  • 2 małe ząbki czosnku
  • 1 kopiasta łyżka majonezu
  • 4 łyżeczki musztardy
  • 1 łyżka soku z cytryny
  • 1 łyżeczka płynnego miodu
  • 1 łyżka gęstej śmietany
  • 3 płaskie łyżeczki curry (można mniej jednak ja lubię dużo :))

Do miseczki ścieramy czosnek na drobnej tarce, dodajemy wszystkie składniki i dokładnie mieszamy. Ja jako wielbicielka ostrych sosów dodaję jeszcze nieco pasty wasabi (wielkości ziarnka grochu). Z podanych składników otrzymujemy około ¾ filiżanki sosu. Należy go zużyć w ciągu kilku dni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

fb