Chcesz więcej?

linkwithin

poniedziałek, 7 grudnia 2015

Piernikowe serwetki

Czujecie już Magię Świąt? Ja zdecydowanie, będąc w samym środku piernikowego sezonu ;) I  wcale nie chodzi tu o łupanie w kręgosłupie czy oczy na zapałki. W domu zapach pierników zwiastujący, że Święta zbliżają się wielkimi krokami. Zrobiłam m. in. okrągłe pierniki XL z dekoracją o wyglądzie szydełkowej serwetki. Taka trochę nowość, a fajne, bo ładnie opakowane mogą być przyjemnym prezentem dla wyjątkowej osoby. Ćwiczę się dalej pośród magicznej atmosfery. cdn :)



3 komentarze:

  1. wyglądają bajecznie! wzorek wydaje się dość pracochłonny ;)ale cudny ;)ja zapraszam na ''łańcuch z pierniczków'' pozdrawiam;
    http://kulinarnyporadnik.blogspot.com/2015/12/ancuch-z-pierniczkow.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycające dekoracje, podziwiam :) Mi zawsze ręka drży ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie się prezentują te ciasteczka i myślę, że samo dekorowanie ich na pewno zajmuje bardzo dużo czasu. Ja chętnie korzystam z porad kulinarnych od https://basiazsercem.pl/ i jestem przekonana, że jeżeli nadal będą tak smaczne to z pewnością nie skończą mi się one szybko.

    OdpowiedzUsuń

fb